O nas

mgr Anna Skrzypek- Woźniacka

Urodzona w Lublinie, ukończyła na UMCS w Lublinie studia magisterskie z języka
polskiego i logopedii, studia podyplomowe z neurologopedii, kursy kwalifikacyjne w
zakresie zarządzania oświatą, oligofrenopedagogiki, wczesnego wspomagania
rozwoju dzieci z autyzmem i innymi zaburzeniami rozwoju. Ukończyła wiele kursów i
szkoleń, a w szczególności w obszarze pracy terapeutycznej.
Jest neurologopedką, terapeutką ortodoncji funkcjonalnej w nurcie MFS,
mioterapeutką, certyfikowaną instruktorką Shantala Specjal Care oraz terapeutką
Metody ETTHNO w podejściu Esther de Ruth, Attention Autism, Emphaty Dolls,
trenerką EEG Biofeedback, certyfikowaną terapeutką treningów słuchowych wg
Metody prof. A. Tomatisa i certyfikowaną, międzynarodową instruktorką Metody
Butejko.
Od 1997r lat pracuje na wszystkich poziomach edukacji, począwszy od wczesnej
interwencji logopedycznej, poprzez terapię dzieci w wieku przedszkolnym i
wczesnoszkolnym, po zajęcia edukacyjne z młodzieżą, a także szkolenia dla
dorosłych i jako wykładowca akademicki.
Pracowała jako logopeda, nauczyciel i szkoleniowiec, a następnie jako inspektor ds.
oświaty. Od roku 2009 jako współwłaściciel i dyrektor ds. pedagogicznych tworzy
Przedszkola i Żłobki Niepubliczne „Aniołek”, a od 2018r Ośrodek Terapii „Aniołek” w
Łęcznej i Niepubliczne Przedszkole Artystyczne „Słonecznik” w Lublinie. Od roku
2013 prowadzi prywatny gabinet terapeutyczny „LOGOS”, który przeistoczył się w
Instytut Diagnozy i Terapii „LOGOS”.
W swojej pracy zawodowej specjalizuje się w oddziaływaniach neurologopedycznych
u dzieci małych, a w szczególności z zaburzeniami w rozwoju komunikacji, z ASD,
zaburzeniami genetycznymi, afazją oraz zaburzeniami w procesie karmienia i
żywienia. Obecnie pracuje również w obszarze ortodoncji funkcjonalnej z dziećmi od
4 r.ż. i dorosłymi, a także prowadzi treningi oddechowe Metodą Butejki dla dzieci i
dorosłych.
Była współinicjatorką ogólnopolskich akcji społecznych na rzecz wczesnej
interwencji logopedycznej: „Dwa słowa na dwa lata to o 270 za mało” oraz
„AkcjakomunikAACja”. Jest autorką i współautorką artykułów i wydawnictw
poświęconych terapii i edukacji. Współpracuje z wieloma stowarzyszeniami,
fundacjami i portalami wspierającymi rodziców dzieci z zaburzeniami rozwoju, mowy i
żywienia, prowadzi wiele akcji społecznych w tym obszarze. Pasjonuje się
rekonstrukcją historyczną, jest prezesem grupy „Fraternitas Lublinensis
Egocentricorum”

www.diagnoza-terapia.pl
www.przedszkole-aniolek.pl
www.przedszkole-slonecznik.pl
tel.502-056-124

„Nazywam się Paulina Michowska i jestem absolwentką studiów pedagogicznych z zakresu Pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej, Pedagogiki opiekuńczo – wychowawczej i resocjalizacji, Edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną – Oligofrenopedagogiki, Edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, Integracji sensorycznej z terapią ręki, Wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz Zarządzania w oświacie.

Ponadto, ukończyłam wiele kursów i szkoleń w obszarze pracy terapeutycznej, między innymi Szkolenie z systemu KATIS – innowacyjnego systemu wspierającego diagnozę i terapię Integracji sensorycznej dla dzieci poniżej 4 roku życia, „Terapia Neurotaktylna”, „Arteterapia – terapia sztuką w pracy z dziećmi i młodzieżą”. „Choreoterapia – terapia tańcem i ruchem”, “Techniki terapii behawioralnej w pracy dydaktyczno-wychowawczej”, „Zabawy i ćwiczenia korygujące wady postawy”, których elementy i metody stale wykorzystuję w pracy terapeutycznej.

W swojej codziennej pracy skupiam się przede wszystkim na zrozumieniu potrzeb i możliwości każdego dziecka, jego rozwoju samodzielności oraz efektywnym wspieraniu rozwoju. Zawsze dbam o to, aby każde dziecko było traktowane indywidualnie i z troską.

Systematycznie pogłębiam swoją wiedzę w zakresie pracy terapeutycznej z dziećmi oraz wzbogacam o nowe doświadczenia.

Prywatnie miłośniczka kotów i podróży, ciekawa tradycji i obyczajów różnych miejsc świata oraz kochająca poznawać ciekawą literaturę zgodną z zainteresowaniami’’

„Nazywam się Paweł Chodun i jestem magistrem fizjoterapii. Od kilkunastu lat pracuję jako fizjoterapeuta, nieustannie podnosząc swoje kwalifikacje w tym zakresie, oferuje zabiegi na najwyższym poziomie. Szeroki wachlarz metod pracy i doświadczenia szybko pozwala dobrać odpowiednia technikę pracy z pacjentem:

– diagnostyka

-terapia manualna

– taping

– korekcja wad postawy

– masaże

– fizykoterapia

– terapia taktylna

– metody neurorozwojowe

Moim celem jest poprawa jakości życia oraz szybki powrót do pełnej sprawności moich pacjentów. Prywatnie szczęśliwy tata dwóch córek. Moją pasją są podróże, szczególnie turystyka górska”

Joanna Osierda- Romaniuk -“Absolwentka studiów magisterskich na kierunku filologia polska KUL oraz studiów podyplomowych na kierunku logopedia UMCS. Od kilkunastu lat pracuję jako logopedka, zajmując się przede wszystkim dyslalią – czyli wadami wymowy u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Drugi obszar moich zainteresowań to praca z dziećmi z opóźnionym rozwojem mowy – stymulacja rozwoju mowy. Praca z dziećmi to zajęcie, które wymaga ode mnie elastyczności, poszukiwania metod pozwalających na indywidualne podejście do każdego podopiecznego. W tym celu korzystam też ze szkoleń . Poprzez zabawę staram się urozmaicać ćwiczenia tak, aby dzieci chciały wracać do nich w codzienności i jak najszybciej osiągnęły sukces. Efekty pracy pomaga mi uzyskać metoda Ethhno Kinesiotaping – plastrowanie logopedyczne skuteczne przy prawidłowej stymulacji aparatu mowy”

Dominika Wójtowicz -“Jestem absolwentką studiów pedagogicznych na kierunku Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna z edukacją dzieci o specjalnych potrzebach, Wczesne Wspomaganie Rozwoju Dziecka oraz Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną – Oligofrenopedagogika, autyzmem oraz zespołem Aspergera.

W celu podnoszenia swoich kwalifikacji systematycznie pogłębiam swoją wiedzę w zakresie terapii dzieci, w związku z czym ukończyłam liczne szkolenia oraz warsztaty doszkalające, m. in. Szkolenie z podstaw integracji sensorycznej w pracy nauczyciela, wychowawcy, opiekuna; Zmysłoterapia w zabawach i edukacji dziecka; Nowe technologie w pracy nauczyciela; Mediacje szkolne, oświatowe i rówieśnicze; Komunikacja interpersonalna z elementami asertywności, Kurs ,,Tańce regionalne”, Trening Zastępowania Agresji oraz Trener TUS – Trening Umiejętności Społecznych.

W swojej pracy terapeutycznej wykorzystuję kreatywne metody i formy pracy z dziećmi, które umożliwiają ich naturalny i wszechstronny rozwój oraz rozbudzają w najmłodszych ciekawość otaczającego świata. W pracy z dziećmi ważne są dla mnie ich możliwości rozwojowe oraz mocne strony, a także kształtowanie samodzielności dzieci w różnych sferach aktywności. Interesuję się alternatywnymi metodami nauczania oraz psychologią rozwojową”

mgr Katarzyna Skrzypek – “Nauczycielka wychowania przedszkolnego i edukacji wczesnoszkolnej, oligofrenopedagog, terapeutka rewalidacji i edukacji osób z autyzmem, w tym z zespołem Aspergera oraz innymi całościowymi zaburzeniami rozwojowymi, terapeutka wczesnego wspomagania rozwoju dziecka, diagnostka i terapeutka ręki, dogoterapeutka, trenerka EEG Biofeedback, terapeutka behawioralna, trenerka Sensoplastyki ® , Metody Dobrego Startu i Metody Ruchu Rozwijającego W. Sherborne.

„Jestem osobą, która stale poszerza swoją wiedzę i kwalifikacje na licznych kursach i szkoleniach. Dodatkowo prowadzę także szkolenia, zwłaszcza dla Rodziców oraz kadry pedagogicznej. Działam społecznie zarówno na rzecz osób potrzebujących, jak również na rzecz zwierząt. Swoje bogate doświadczenie buduje na holistycznym podejściu do diagnozy i terapii wsparcia dzieci i młodzieży. Tworzę relacje bazując na otwartości i zrozumieniu na potrzeby drugiej osoby. Prywatnie jestem dumną mamą dwóch córek”

„Nazywam się Paula Korszla, jestem psychologiem. Ukończyłam studia podyplomowe z przygotowania pedagogicznego, wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Udzielam wsparcia i konsultacji psychologicznych dla dzieci, młodzieży oraz rodziców. Swoją pracę opieram na akceptacji, empatii i zaufaniu. Celem mojej pracy jest wspieranie potencjału dziecka, a także udzielanie wskazówek oraz podpowiedzi wychowawczych rodzicom. Na pierwszą konsultację dotyczącą dzieci/młodzieży zapraszam samych rodziców/rodzica”

„Nazywam się Anna Nowak. Jestem absolwentką Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie na kierunku Technologii Żywności i Żywienia Człowieka w specjalności żywienie człowieka. Ukończyłam także kurs Dietetyki i Odchudzania II stopnia. Zdobytą wiedzę wykorzystywałam podczas pracy w gabinecie dietetycznym oraz podczas szkoleń organizowanych dla dzieci i rodziców. Swój czas inwestuję także w naukę i rozwój związany z wpływem żywienia na nasz organizm, dlatego pogłębiam swoją wiedzę uczestnicząc w kursach i szkoleniach m.in.” Mikrobiota kobiety w ciąży”,” Mikrobiota przedszkolaka”, ”Probiotyki dla niemowląt” i wiele innych.

W mojej pracy ważny jest dla mnie drugi człowiek, zrozumienie jego potrzeb, dlatego każdy przypadek traktuję indywidualnie i staram się znaleźć jak najlepsze rozwiązanie dla danej osoby. Jestem też zwolenniczką podejścia holistycznego do człowieka, co znaczy, że zwracam uwagę na cały styl życia i jego wpływ na organizm, a nie tylko sam aspekt żywieniowy.”